.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف 1052 نامزد مجلس

با دريافت نتايج آخرين مرحله بررسي صلاحيت‌هاي داوطلبان نمايندگي هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي و تاييد صلاحيت ۴۴۷۶ نفر از داوطلبان، پرونده مرحله بررسي صلاحيت‌ها در انتخابات مجلس هشتم بسته شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، تا زمان صدور اين اطلاعيه ۱۰۵۲ نفر انصراف داده و يا از شكايت خودداري نموده‌اند. ۱۴۱ نفر از داوطلبان نمايندگي جابه‌جايي حوزه انتخابيه داشته‌اند.

ستاد انتخابات كشور با تشكر از تلاش هيات‌هاي اجرايي و هيات‌هاي نظارت سراسر كشور و هيات مركزي نظارت و شوراي نگهبان خطاب به مردم خاطرنشان كرده است: فرآيند پيچيده و حساس بررسي صلاحيت‌ها بحمدالله در نهايت به فضاي مطلوب رقابتي در كشور منجر شد، لكن ذكر دو نكته در اين رابطه ضروري است.

اولا؛ واجد شرايط نبودن و رد صلاحيت بعضي از افراد براي مسووليت خطير نمايندگي مجلس به معني عدم صلاحيت آن‌ها در مشاغل و موقعيت‌هاي ديگر نيست و حفظ آبروي افراد بر همگان واجب است.

ثانيا؛ در بررسي صلاحيت‌ها حداقل شرايط در نظر گرفته شده است و لازم است مردم در راستاي انجام وظيفه كساني را كه داراي بالاترين شايستگي‌هاي اعتقادي، رفتاري و تخصصي هستند از ميان نامزدهاي انتخابات شناسايي و به آن ها راي دهند.

به اميد به الطاف الهي و حضور يكپارچه ملت حزب‌الله در ۲۴ اسفند پاي صندوق‌هاي راي در سراسر كشور.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.